dinsdag 19 november 2013

Geheim?

Pssst ... vertel het nog maar niet verder. Je weet maar nooit...

Is het een geheim? Heb ik een geheim? Ben ik een beetje sneaky bezig geweest?
Tja, een beetje. Ja? Oeps ...stout! Er zijn mensen ... die er van op de hoogte waren, er zijn er meer die van toeten nog blazen weten. Maar ik heb het uiteindelijk toch gedaan, gedurfd, de stap gezet. Na heel lang wikken en wegen,  een intensieve zoektocht en subtiele voorbereiding.
Op een knop gedrukt ... Om wat te bestellen.
In deze sinterklaastijd misschien een alledaagse bezigheid; via Internet een cadeautje regelen. Dat doe ik ook regelmatig, maar dit keer ... drukte ik op de knop voor mezelf. Ik wilde iets wat ik mezelf al heel lang heb beloofd. Wat?
Ja, dat zou je nu wel willen weten, niet? Maar ... even geduld. Ik moet het nog checken, of de bestelling goed in elkaar steekt bedoel ik. En afwachten wanneer het door iemand bezorgd wordt. Dit keer helaas geen geen track en trace ...
Dus nog even geduld.