donderdag 20 september 2012

Bodywarmers.

Ik heb onlangs een grote stoffenmarkt bezocht. Snuffelen tussen honderden kraampjes met handelaren die stoffen aanbieden.Heerlijk, ik kan er uren ronddwalen. Je wordt er als naaister helemaal hebberig van en gaat gegarandeerd met een lege portemonnee naar huis. Zo liep ik tegen deze waterafstotende, gevoerde stof aan met daarop allemaal Fjes. Laat nu onze familienaam een F bevatten! Dat was een té grote verleiding, dus ben ik nu bodywarmertjes aan het maken voor de 4 achterneefjes en een vriendje. Twee zijn er af, nog drie te gaan. Met wat restjes boordstof en wat klittenband zijn ze heel erg grappig geworden. Voor de kleine dametjes uit het gezelschap zoek ik nog een alternatief vrouwelijk kledingstuk, dat ik in de donkere dagen die volgen voor ze kan maken.