zondag 14 oktober 2012

Op stoom.

Ziezo. De vijf bodywarmertjes voor alle mannelijke neefjes zijn af.(zie september) Twee keer maatje 62 en drie keer maatje 92 uit een meter stof. Het laatste exemplaar heeft door gebrek aan grote stukken stof een paar deelnaden gekregen, maar die vallen niet op. Wat je al niet met een meter stof kunt doen!
Vandaag ook het babypakje voor Jens voltooid (zie foto) ik kan dus op kraamvisite.


Rest nog:
- de tas voor dochterlief, met speciale wensen. Hij ligt geknipt klaar en wacht tot de winkels open zijn omdat hij versteviging behoeft die de naaister dit keer niet op voorraad heeft.
- de jas voor naaister herself. Vorig jaar aan begonnen aan het einde van de winter. Dus een wijze les geleerd: begin nooit aan een winterjas aan het einde van de winter!
- een tuniek.
- een spijkerbroek.
- een vest.
 
Mijn wensenlijstje is lang. Maar na een opruimaanval, is mijn kast gevaarlijk leeg. De winter kan ik niet door zonder kleding dus de keus is kopen of maken. Het zal wel alle twee worden schat ik zo.